tisdag 29 mars 2011

Snart mittiveckan :)

Snart klar för dagen och ska strax hämta maken och köra hem.
Jobbet börjar sakta men säkert att återta sin plats i första ledet hos mig. Inte bra...inte bra. Men så svårt det är att hela tiden tänka på att "ta det lugnt" och "lyssna på fågelsången" och "känn vårvinden" och "titta på flyttfåglarna".
Mycket lättare då att köra som s*tan, hinna med två besök istället för ett, ta på sig mer och mer arbete, "Nejdåingaproblemdetfixarjag", eller "jajatyckernijagärsåduktigpådetsåvisstjagfixar".

Hjälp...

Ha det gött alla (även jag)

1 kommentar:

  1. Usch, så lätt det är att känna blåslampan i nacken. Jag vet, jag övningsskör ju med dottern *ler* så då brukar jag säga: Nu bromsar du sakta.
    Säger nu detsamma till dig så att du slipper uppleva det tvärstopp dottern roar mig med,haha.

    Bromsa sakta.
    Kram

    SvaraRadera