måndag 14 mars 2011

Jajamensan

Det blev 1000 meter imorse. Så skönt var det.

Fast först lite om igårkväll...jezzes vilken film. Svinalängerna alltså. Den var stark från scen ett.
Sällan har jag varit med om en så tyst salong, inte ett godisprassel så långt örat kunde upptäcka.
Skådespelet var utomordentligt, både från vuxna och från barn. Det värsta är ju att barn har det så här, barn som finns runt om oss och som vi borde upptäcka och hjälpa.

Imorgon bler det crosstrainern och styrketräning:)

Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Simning?

    Kul att få tips om sevärda filmer.
    Här skiner solen och inbjuder till powerwalk om jag nu bara kan motivera mig att gå :/
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde simma lika långt som du.......du är så duktig!

    Kram// Carolina

    SvaraRadera
  3. Du är bra duktig du! Själv önskar jag att jag orkade ta tag i träningen, men efter att ha veckohandlat måste jag vila i minst en timme innan jag orkar packa upp grejerna. Sen måste jag vila igen innan jag orkar ta itu med maten. Att laga middag tar lång tid. Ska den vara färdig halv 5 börjar jag redan vid 12 så att jag hinner med pauser däremellan. Trött på att vara så trött.

    Jag gillar i allmänhet inte film, men jag skulle kunna tänka mig att Svinalängorna är sevärd. Mannen plågade mig med att se The Swan härom dagen - den var läskig du! Jag satt med kudden framför ögonen hela tiden. Ruskigt läskig. Däremot var The Kings Speach en riktigt bra film. Den står nog bland mina top 5 och dit är det inte många som kommer. Jag är lite kräsen av mig, nämligen.

    Lycka till med träningen - jag lär höra av mig när jag är på G med egen dator igen. Just nu är den heldöd och jag har inte mina favoriter upplagda i alla andras, och det blir så jobbigt om jag ska behöva göra om allt igen. Det skippar jag just nu.
    Kram/ Anette på lånad dator...

    SvaraRadera