söndag 8 maj 2011

Hemma igen

Nu är vi hemma igen och har ätit en god middag som dottern fixade med den äran. Helgen har varit alldeles fantastisk och jag är beredd att ta mig an kommande vecka.
Gråbröderstorg
Maken kom ju över och vi gick bland annat hit till Gråbröderstorg där vi njöt av ett glas vin. Innan dess var vi på Wiids Winstue, Nyhamn och andra mysiga platser (och drack vin;). Köpenhamn är ju världens bästa huvudstad...det bara är så.
Tivoli genom staketet
Är man för gammal när man väljer bort detta.....

Glyptoteket
.....och istället väljer konst och kultur??? Ivarje fall var det det vi gjorde idag, vi gick till Glyptoteket istället för Tivoli. Varmt som i en batsu var där så vi avslutade tidigare än vad vi tänkt.
Vanlig syn denna helgen;)
Och gick istället tillbaka till stan för ett sista glas vin på Floras cafe.
Men nu är det vardag igen och jag laddar för veckan. Troligtvis har jag lagt på mig en del och det måste ju bort igen. Stegräknaren på mobilen visade att jag gick 9000 steg på torsdagen, 13000 på fredagen, 23000 igår och 10086 idag, vilket är helt ok träning. Men en och annan kolhydrat har ju inmundigats så vi får väl se hur det gått. Ingen träning imorgon men sen så....

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Jag ääälskar Köpenhamn och nu längtar jag dit ännu mera:)
    Hoppas din vecka blir fin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt det ser ut...ibland är jag liiiite sur över att bo i Norrland ;)

    SvaraRadera