söndag 22 maj 2011

Överraskningen var naturligtvis Köpendanmark

Och här står tre femtedelar av familjen, äldsta, jag och mannen och inte otippat befinner vi oss på Nyhamn. På jakt efter ett bord i solen och lite öl.
Äldsta igen men nu med Plutt som är yngstas sambo. Platsen är Gråbröderstorg och ett fik där vi fick i oss lite vätska...behövs ju soliga dagar.
Yngsta full av fniss inför dagen, jag har precis berättat att mina presenter som var 300 kronor från var och än ska användas till inträde och turpass på Tivoli. Ingen dålig födelsdagspresent, att bjuda gänget på upplevelser...eller hur???
Men innan Tivoli var vi absolut tvungna att fylla på depåerna med nyttig och näringsrik kost från hela kostcirkeln;)
Till sist en bild från Tivoli. Rakt under hästarna satt jag och mannen och tog ett glas vin medans "ungarna" åkte jätteslänggungan och annat hemskt.

Men som Emil Jensen säger "det är ju en dag i morgon också" så nu sitter jag och laddar inför måndagen och arbetsveckan...Helgerna blir ju bara kortare och kortare :)))

Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Guu, va härligt det ser ut. Jag förstår hur gott det måsta ha varit med lite pilsner og smörebröd.
    Hoppas ni får njuta av fin väder även här hemma:)
    Kram

    SvaraRadera