onsdag 18 maj 2011

Oåterkallelig (heter det så?) tant!!!

Jaha, ett år äldre men troligtvis inte speciellt klokare. För första gången i mitt liv var det en manskör som sjöng för mig...eleverna som tar truckkort alltså. Om man då inte räknar mannen i morse som hest skrockade fram "Ja må hon leva".
Men födelsedag till trots, det är soffehörnet som är bäst, ivarjefall ikväll. Umgås med eleverna, 7 livliga killar med alldeles för mycket kiv, bråk och rackartyg i sig så soffehörnan är vad jag orkar med ikväll. Humöret rann till och med över efter x antal rasistiska ord och eleverna stod bara och gapade...jaja, det är sånt som händer. Även vägledare har temperament;)

Fast fira har jag tänkt göra, på lördag ska jag, tillsammans med familjen, ut på lite äventyr. Vad skriver jag inte här, då blir det ju ingen överraskning för de andra, de vet nämligen inte vad vi ska göra.

Jaja, ha det gött alla...eller alla och alla, ni i den exlusiva skaran som läser bloggen:))))

6 kommentarer:

  1. Stooort Grattis.
    Hoppas dagen blev fin.
    kram

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till dig! Här har jag firat sambon som fyller samtidigt med dig och det blev bara soffhörna här med och absolut ingen sång, då hade sambons musikaliska öron krullat ihop sig och ruttnat bort :-)

    SvaraRadera
  3. Åhhhh! Grattis på din dag... :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis i massor!!!
    Hoppas det blev en oförglömlig dag, kära du.

    SvaraRadera