lördag 7 maj 2011

Styrelsemötet slut...nu bara mys

Här äter vi frukost på mornarna
Nu sitter jag på rummet och myser en liten stund innan jag ska ge mig ut i bruset igen. Väntar in maken som kommer och ska vara med sista dygnet här i köpendamnark. Bara älskar Köpenhamn och skulle kunna tänka mig vara här jämt.
Bild innifrån Costum House
Igår åt vi på Costum House och det var en upplevelse. Kanske inte av det gourmetiska slaget men det rent visuella. Tullhuset är mycket vackert omgjort med fyra restauranger i ett. Maten var god men om de arbetar för att få en stjärna får de nog jobba på lite mer.
Men läget mina vänner...läget....heeelt otroligt.

Damkappan hänger och svänger :)
Till sist vill jag visa att vi inte enbart arbetat som små illrar...vi har även festat lite vilket denna bilden illustrerar. En av ledarmöterna...stolt gåendes på Ströget i en feltagen damkappa.
Noteras bör att hans egen jacka är midjelång och det kan man ju inte kalla den kappa han spatserar fram i.
Men som han sa: Detta skyller jag helt på vinets biverkningar :))))

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Köpenhamn ja de e härligt...jag gillar också att traska omkring där, njuta, shoppa, ta en öl då och då, se på folk i vimlet o så mycket mer..
    De e gott.

    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  2. Hihihi, ja det är inte lätt det där med kläder...
    Köpenhamn är mysigt, synd bara att jag fått så långt dit...

    SvaraRadera