tisdag 24 maj 2011

Upp och ner här i livet

Kallt som nittonhundrafrösihjäl är det och vi har tänt brasan, känns nästan som när jag var hemkommen från sjukahuset och satt hela dagen i soffehörnan.
Måste säga att jag mår väl lite sisådär, har svårt att jobba och koncentrera mig på arbetet. Skulle säkert må bra av att stanna hemma men det låter sig inte göras så här i slutet av terminen. Så det är bara att kämpa på...trots oro och ledsenhet :(

Återigen brasa och värmeljus, fast denna gången finns det även liljekonvaljer
Imorgon är det dessutom dags för vägning och hujedamej... Har ju åter varit och kalasat i Köpendanmark med god mat och dryck. Fast förutom det har jag ju faktiskt varit någerlunda duktig.
Träningen denna vecka so far har varit en gång på gymmet och en gång i bassängen. Gymmet sen imorgon och bassängen på torsdag. Så har jag tänkt och så hoppas jag det blir.
En dj-vla kamp det här med vikten. Varför är det inte lika busenkelt att gå ner som det är att gå upp?? En av livets outgrundliga gåtor ;)

1 kommentar:

  1. Känner igen mig i så mycket av det du skriver. Vi får kämpa på...det finns inget annat val. Extra plus för liljekonvaljen...denna underbara lilla blomma.

    Kram//

    SvaraRadera