fredag 20 maj 2011

Truckveckan är över :)))

Jajamensan, jag överlevde....trots att jag glömt att ta min blodtrycksänkande medicin. Alla grabbarna, det var bara grabbar i år, klarade kortet...eller som det heter truckförarbeviset.

Men jizzes vad trött jag är.

Sitter med ett glas rosé och bara njuter av att det är fredag. Eller njuter och njuter...inte katten är det någon höjdare med rosé. Smakar som ett avslaget cider tycker jag....men jag är helt ovan med det.
Har ni kanske ett bra rosétips till en gammal rödtjutare som jag?

Imorgon är det dags för överraskning och vad det blev kommer jag berätta på söndag.

Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Grattis, grattis lite i efterskott!

    Vi blev ofta bjudna på rosévin på semestern i Frankrike förra sommaren och jag vet inte om det är minnena eller vad, men jag älskar det!

    Kram//

    SvaraRadera