söndag 15 maj 2011

Konstig vecka

Nu går jag in i den konstigaste veckan på hela året.

Truckveckan

Ordnar så att eleverna som har förmågan och viljan att ta truckkort får möjlighet till det. Det innebär att jag kommer vara ganska lite på jobbet utan jag kommer vara med eleverna och hjälpa till och att jag troligtvis inte kan träna på mornarna utan får göra det efter arbetstid, vilket jag inte gillar. Det är precis som att jag inte orkar då...eller vill;)
Men det händer annat också...25-årig bröllopsdag samt 55-årig födelsedag...hurra hurra hurra. Vi gifte oss dagen innan jag fyllde 30 och det gör det ju lätt att både komma ihäg bröllopsdagen och veta hur många år det är.

Så, en go vecka hoppas jag på

Ha det gött alla

4 kommentarer:

  1. Jag är precis likadan, hatar att träna efter jobbet, orkar/vill/kan inte. Det tar emot så in i bängen!!
    Lycka till med både träning o elevernas truckkort (jag har ett sånt jag med, på de flesta vanliga truckar)

    SvaraRadera
  2. Kommer att tänka på en urfånig grej som hände när jag tog truckkort....så fånig att jag rodnar än idag ;)

    Ha en bra vecka//Kram

    SvaraRadera
  3. Halloj besserwissern!
    Jag hoppas naturligtvis att det går bra på truckveckan och har ett förslag till dig när det gäller din träning: kan du inte få lov att springa efter alla eleverna när de tränar på sina truckar? Eller det är kanske inte så det går till på truckveckan... Vad vet jag...
    Men något jag däremot vet är att ni slår oss med hela 5 år!!! Vi har nämligen 20-årig bröllopsdag den här veckan (på onsdag för att vara lite mer exakt). Däremot kan jag inte skryta med att fylla år riktigt ännu - och inte ens där vinner jag. Eftersom jag har en släng av dyskalkyli vet jag inte riktigt hur många år det är tills jag fyller 55, men med en räknare till hjälp får jag det till 11 - give and take a few...

    Grattis till allt - truckvecka, bröllopsdag, födelsedag och ändrad träningstid. Du är värd all beundran och respekt för allt detta!
    Massor av kramar, min vän

    SvaraRadera
  4. Grattis till 55-åringen och ert långa äktenskap.
    Då gissar jag att ett kalas står inbokat och att truckarna då är parkerade någon annanstans.
    Kram

    SvaraRadera