tisdag 10 maj 2011

Fegar ut lite nu :)

När vi kom hem från jobbet var det nästan 18 grader i pöölen. Av med palterna och i vattnet, lite kallt med mycket uppfriskande. Hoppas inte grannen gick och inspekterade markerna dock...vill ju inte skrämma slag på karlen;)

Det är vägdag imorgon men jag har bestämt mig för att väga mig varannan vecka istället för varje. Tror ju att Köpendanmarksresan sitter ganska stadig på låren och förra vecka var ett sånt rus av tillfredsställelse eftersom jag gick ner så därför väntar jag. Från och med nu är det vägning varannan vecka, vill absolut inte sluta väga mig för jag vet vad som händer då....allt smyger sig på mig igen plus några extra kilon. Det vill jag inte!!!! Så varannan vecka it is.
Annars går allt sin gilla gång, jag jobbar på med mina elever. Tror jag gör ett ganska bra år....peppar peppar...med en hel del anställningar. Men alla är inte i hamn än.
För er som inte vet så arbetar jag som yrkesvägledare på en stor gymnasiesärskola och det är mitt jobb att se till att ungdomarna har någon sysselsättning klar efter skolan. Helst jobb men ibland får jag nöja mig med arbetspraktik eller daglig verksamhet.

Jaja..

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Oj vi har inte ens fixat till våran pöl ännu...så du har redan tagit premiärdoppet.
    (Tycker det verkar klokt med varannan vecka)

    Kram//

    SvaraRadera
  2. Ha det gött du med och njut av svalkande dopp.

    SvaraRadera