tisdag 8 februari 2011

Ännu mer babbel

Sicket blåsväder va..... man blir ju mer blåst än vad som är nyttigt:) Strömlöst, naturligtvis, hela natten och inte katten hade vi bunkrat vatten...suck

Men när jag kom hem från sjukahuset hade strömmen kommit tillbaka. Skönt.
Och nu ikväll har jag tittat på Sherlock Holmes på svtplay...gud vad jag tycket den är bra:) Hade ju tänkt se den i söndags men blev så trött så trött...

Jobb imorgon, tyvärr till ganska sent. Ska på möte i Båstad och det är en bit att köra för mig och mötet är inte förrän tre på em. Fast det ger ju lite flex vilket är skönt att ha till fredagseftermiddagarna.

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Båstad är nära mig ;) Strömlöst hos dig också igår....jag vet hur det är. Men idag skiner solen, Härligt!
    Kram//

    SvaraRadera
  2. Ingen strömlöshet hos mig, bara blåst. Vi hade sol igår o vi har haft sol idag...de e så gott!!!
    Hoppas mötet gick bra o färden dit o hem.
    kramiz

    SvaraRadera