lördag 19 februari 2011

Sicken dag va???

Himmel från i somras men den är lika blå idag
Helt underbar blå himmel och i solen är det tydligen riktigt varmt. Tydligen skriver jag eftersom jag inte varit ute idag. Går fortfarande omkring som en fällkniv, fast lite bättre är det allt.
Det är de små såren som det drar och spänner i, liksom stramar när jag står upp. Sen ser jag smått gravid ut också men det kommer ju att lägga sig när svullnaden ger med sig. Undrar hur länge man är svullen? Som det är nu har jag svårt att ha brallor på mig, får bli gosekläder ett tag till. Fast vem klarar över det? Min favoritklädsel ju.

Annars har jag marinerat lite kyckling som vi ska äta ikväll tillsammans med ungspotatis och en vitlökssås (tror jag). V75-raden är gjord och inlämnad (så snart är jag rik dessutom ;)
Stillasittandet gör att utbudet blir begränsat för mig men datorn gör ju att det är rätt ok ändå.

Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Ja nu njuter vi av lördagskvällen....fast inte blir det sådan lyxmat som hos dig ;)

    Kram//

    SvaraRadera