fredag 18 februari 2011

Jag är en knäppgök jag

Vet inte varför men jag räknade inte med att jag skulle ha ont efter operationen. Naturligtvis ganska korkat av mig och förklaringen är väl att jag aldrig haft ont efter en operation innan.
Får ju ha lite ved på huggkubbens blogg :)

Mest besvär har jag från höger axel, den gör ont som katten när jag ligger ner. För att läkaren ska kunna se att operera fylls buken med koldioxid. Smärtan i axeln försvinner inom en till två dagar och beror på att en del av gasen kan bli kvar under mellangärdesmuskeln.Så nu väntar jag på att det ska försvinna så att sömnen blir litta bättre.
De fyra "hålen" läker säkert på bra. Men visst använder man magmusklerna till allt man ska göra...åtminstone känns det så.

Ha det gött alla...det är ju fredag, jippie

1 kommentar:

  1. Åh...så det är inte helt bra med dig ännu....men det kommer....klart det gör!

    Bättre och bättre dag för dag....joo så måste det vara ;)

    Kramar// Carolina

    SvaraRadera