måndag 14 februari 2011

Vägdag :/

Jojo... ner 2 hg...lite väl snålt tycker jag. Eller vad skriver jag...jag menar mycket snålt!!!
Det går ju lika sakta som ett snigelrace ;)

Fast jag får ju vara nöjd med att jag inte gått upp denna vecka också. För att göra det synligt för mig själv hur mycket 2 hg faktiskt är, i rent fett, tog jag fram förskäraren....

2 hg smör
...och ett paket smör och vips så känns det ganska ok. Tänker mig att just detta fettet satt i midjan ;)

Men jag har också varit hos vampyrerna och blivit tappad på lite blod inför onsdag. De ska göra någon form av korstest igen, har med min blodgrupp att göra. Man vet ju aldrig...jag har kanske bytt blodgrupp sen förra veckan. Är ju ganska ombytlig av mig;)

Hard rock?
Fast efter blodstölden kom rockdottern i radiobilen och hämtade mig. Och nu sitter jag i mitt soffehörn och myser.

Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Jag ska tänka på dig! Vilken dag är det op?
    Hjärtekram!

    SvaraRadera
  2. Himmel så duktig du är..bra jobbat..ett par hekto smör kan man vara utan lätt :) jag har just varit o flaxat lite gympat alltså..jisses så alert man är..hi hi du är rolig i ditt sätt att skriva..jag gillar dig lilla tanten..kram kram från Tant brun

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt mycket ut 2 hg när man ser det på en tallrik. Tänk att det var just midjan det försvann ;)

    Kramar// Carolina

    SvaraRadera