söndag 6 februari 2011

Babbel

Jaha, inte katten blev jag rik på V75 inte, hästarna sprang inte alls som dottern tippat. Fast så är det för det mesta så inget nytt där inte. Är nog inte meningen att vi ska bli rika, vi får fortsätta vara rika på kärlek ;)

Sitter en stund i soffan nu men ska ta och ge mig iväg till gymmet. Har lyckats sträcka en muskel eller sena nästan uppe i ljumsken men har varit stilla nu i fyra fem dagar så nu ska jag se var jag klarar av på gymmet. Crosstrainern tror jag jag får hoppa över men träningscykel och en hel del maskiner som tränar rygg, mage och armar ska jag nog fixa.

Men efter det ska jag helga vilodagen, har redan fixat middagen. Det blev återigen cevapcici som vi värmer tillsammans med klyftpot och äter ajvar till. Mummmms. En bra rätt eftersom jag gör så att vi även kan ta med en lunch i veckan. Fungerar bra att microvärma på jobbet eftersom det inte är kokt potatis till. Så skönt när jag slipper ner på stan och jaga lunch, blir ju lite trött på utemat.

SMHI lovade sol hela dagen men den skiner med sin frånvaro istället. Fast snön är snart borta för denna gången för det fixade vinden igår. Till och med våra gångar börjar bli isfria så nu slipper vi kanske benbrott.))
Glöm nu inte titta på Sherlock Holmes ikväll. Såg det på svtplay i veckan och det var skitbra.

Ha de gött alla

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig tittat på Sherlock men det får jag kanske göra nu när du rekommenderar ;)
    Ha en bra början på veckan och ta det lugnt med sträckningen!
    Kram//

    SvaraRadera
  2. Nä..ingen Sherloch blev det för mig.
    Jag var så trött så jag lade mig klockan 21.
    Bor din dotter i Ö-vik?
    Ja...Då MÅSTE du lära dig norrländska ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera