tisdag 15 februari 2011

Håll allt ni har :)

Idag sitter jag i min soffehörna och laddar inför vad som komma skall. Ska bli så skönt när det är över. Många har ju, som jag sagt, berättat sina skräckhistorier om hur de vaknar upp ur narkosen och annat som jag inte vill höra. Förstår ju att det är mycket ovanligt och tror faktisk inte att det ska hända mig. Det jag är rädd för är att jag ska bli lika sjuk som jag blev över jul och nyår, att de ska komma åt bukspottskörteln igen och att allt upprepar sig. Håll alla tummar ni har för mig imorgon.

Min favoritvy den kalla årstiden
Var ju lite besviken över viktresultatet igår så jag kunde inte låta bli att ställa mig på vågen idag igen. Till min häpnad visade den på 4 hg mindre än vad den gjorde igår. Där ser man vad lite oro och magproblem kan ställa till med ;)
Men eftersom jag väger mig på måndagmornar får vi se hur det är nästa måndag istället.

Ha det gött alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar