måndag 21 februari 2011

Plus och minus

Plus: 
Viktminskning med 0,9hg.... (tjohhooo) Magomfånget ligger fortsatt högt, 3 cm plus idag på morgonen men det är ju inte så konstigt eftersom jag ännu är svullen efter op. Längtar tills jag kan träna igen och själv jobba på att påverka vikten, tycker ju om att träna både gym och simning :)
Minus:
Är så obota korkad att jag ställer mig och hänger tvätt igårkväll...tunga påslakan som ska lyftas upp på torklinorna. Känner hur det stramar och spänner i magen men slutar jag hänga??? Oh no..... så i natt har jag haft ont som bara den på ett specifikt ställe där det säkert har gått upp i det inre såret. Hur korkad får man vara? Jo, som jag, för blir det värre flyter man fanimej bort!!! :(

Nu ska jag ta det otrooooligt lugnt, titta på svtplay och bara mysa i mitt soffehörn.....inga fysiska aktiviteter idag inte ;)

Ha det gött alla

3 kommentarer:

  1. Aj då....i dubbel bemärkelse kanske.....Nu lyder du tant C och håller dig i skinnet ;) Svt play låter som en lagom fysisk aktivitet idag.

    Kram//

    SvaraRadera
  2. Oj vad man missar när man inte är vid datorn på en hel helg..*ler*.
    Vet du, vi kvinnor är lite knäppa, vi gör först o känner sedan..eller nått...*ler*. Man får hålla sig hårt i skinnet!!
    Haha,,,nä jag ska inte sälja min gubbe, men de vore nog möjligt, på blocket kan man ju sälja allt. Fast jag vill ha min gubbe så jag säljer en häst istället..fniss, men inte på blocket.

    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Och här kommer jag precis från gymmet..sit ups och plankan är avklarade..Mrs fitness hi hi..noop men det är gott att röra på sig..snart kan du säkert ta ett pass ska du se..you go girl..kämpa på..

    SvaraRadera