onsdag 9 februari 2011

Phuuu...halva klar

Halva vad? Jo veckan så klart. Gick bra med Båstad, hade fint väder så bilkörningen vart rena nöjet.
Men innan dess tog jag ut min friskvårdstimme. 20 minuter träningscykel, 30 minuters styrketräning och till sist 20 minuters simning (liite för mycket tid där).
Nu sitter jag i min soffehörna och är helt slut och vi vet ju alla vems det felet är... vågjävel.

Imorgon blir det först träning på morgonen sen bilkörning igen...denna gången till Kristianstad och sen tvärs genom Skåne till Ängelholm...tror jag

Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det jag skrev blev så rörigt....det jag skulle skrivit var: Igår var det härligt väder men idag lovas det snö igen Morrr......

    Jag beundrar att du orkar gå ut så starkt med dit motionerande men som sagt du säger ju själv vems felet är XO

    Ha en bra torsdag när du far fram på vägarna!
    //Carolina

    SvaraRadera