fredag 21 januari 2011

Ajamen...

Jag kom iväg till gymmet.
Körde 30 minuter på löpbandet, gåendes på 55 med 2,0 lutning.
Magen, ryggen och sidorna av den obefintliga midjan fick sig en genomgång och gäddhänget fick även det en dust.
Någon simning vart det inte men jag är nöjd med det jag gjorde.
Helgen ska bestå av två lite längre promenader eftersom det tydligen ska bli ok väder.

Så skönt att vara igång igen

Dricker fortfarande inget vin eller annat, väntar till alla prover visar på frisk innan jag njuter av ett glas rött. Men önskar er en go fredag med lite gott både på tallriken och i glaset :))

1 kommentar:

  1. Meeeen så duktig du ÄR...you go girl..det kommer bli en härlig vår..lätta steg och nya krafter..nu kör vi..ok..vinofino finns i mitt glas..men bara ett litet glas..:)

    SvaraRadera