tisdag 11 januari 2011

Bakslag och längtan

Igår var det en totalt kryssad dag. Fick så ont i bukspottskörteln men blev nog mest rädd. Rädd för att det ska starta på nytt och för att jag måste åka in igen.
Lite bättre idag och nu längtar jag. Längtar till att vi kan ut med husbilen igen, längtar efter våren som gör att vi kan starta upp pöölen igen. Längtar tills operationen är över och jag kan leva som vanligt. Längtar till att jag sitter på däcket runt pöölen med ett gott glas rött.
Längtar till mitt gamla liv helt enkelt.

Kotten nere i Baska på ön Krk. Vårt egna paradis nere vid adriatiska havet.


Här ser ni pöölen i alla sin prakt. Köpte den ifjol och bara älskar den. Vinet är ju inte helt fel det heller:))

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också Kroatien....synd att det ska vara så långt dit bara. Klart att du blir rädd när det inte känns som det ska.....helt naturligt.
    kram//

    SvaraRadera
  2. ??? ja jag ser lite frågande ut för att.
    Jag var här o lämnade kommentar igår - borta!!
    ????
    Ser härligt ut med din pool, men går de bra att ställa en drink på kanten istället? Ja jag dricker inte vin tyvärr. Men de ser läskande ut när de står där. Husbil...ja nu är de skönt att drömmar om vår och sommar. Hoppas du är okey igen, helt o hållet.
    kramiz

    SvaraRadera