lördag 8 januari 2011

Vem släckte lyset

Jag är hemma och det är ju skönt. Alltid bäst hemma, bättre säng, mat, miljö och framförallt inga som kommer för att ta prover på blod och annat hela tiden.
Men jizzes va trött jag är. Finns liksom ingen kraft i kroppen. På läkarintyget står det vila och promenader men hittills har det bara blivit vila.
Det finns ju en liten fördel med hala sjukperioden och det är ca 6 tappade kilon. Nu skulle jag vilja kunna hålla dom borta från mig men om jag inte snart orkar gå kommer dom att smyga på mig igen de lömska sakerna.
Fast det är inget att be för, jag får ta den tid det tag men ni ska veta att rastlösheten börjar sätta sina klor i mig.
Ha de

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är hemma igen - det är ju där man trots allt tillfrisknar fortast.
    Men du - väntar du på en ny op-tid? Det låter inte roligt? Eller har jag fattat helt fel? Är det kanske jag som väntar på en op-tid? Inte ens det vet jag om jag ska vara ärlig...

    SvaraRadera
  2. Jag väntar på att de ska operera bort min gallblåsa så att det som hände nu inte ska kunna hända fler gånger. Jag måsta bara bli lite starkare innan de gör det.

    SvaraRadera