torsdag 6 januari 2011

Årskrönika del fyra

Oktober gled väl ganska obemärkt förbi. Mycket jobb var det och svårt att få ner stressnivån men i övrigt bara som vanligt.

November blev vi klara med en låååångdragen renovering och rummet där nere blev möblerat och fint. Jag for till Stockholm på styrelsemöte tillsammans med Pälle (mågen) och där Johanna också dök upp. Så mysigt och najs.

December är ju naturligtvis de störrsta intrycket min sjukdom och det faktum att jag blev inlagd den 22:de och inte fick träffa min familj på grund av smittorisk av kräksjukan. Måste säga att det är ett himlens tufft sätt att avsluta ett år. Men en sak var fin, sjukahuset är högt och på nyårsnatten hade jag hela Kristianstads fyrverkeri utanför mitt fönster. Hissade upp sängen och låg och tittade på alla dessa färger och gnistror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar