torsdag 27 januari 2011

Jahapp

Första dagen klar....
Måste dock erkänna att det inte blev simning imorse. Var svinkallt här och då tar det sin lilla tid med morgonbestyr så som att komma in i bilen och annat nödvändigt.
På jobbet gömde jag mig lite från eleverna och satt på mitt kontor. Min mailbox var överskriden med 345% och det tog minst en timme att sortera och slänga post. Mitt postfack vad däremot befriande tomt, kollegerna hade fixat det:)
Nu är det min älskade soffehörna som gäller...för som jag trodde så är jag helt slut på det.
Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Du, det var inte dåligt med mail - det är till å vara eftertraktad!
    Härligt att du orkade jobba alla dina timmar. Det är som du säger väldigt lätt att bli bekväm - börjar ana att det är just vad jag är.
    Och du - när det är kallt behöver man inte motionera (ett gammalt indian-visdomsord...) :-)

    SvaraRadera
  2. Oj då....det finns inget jobbigare än att rensa i mailboxen....tar sån tid ;)
    Skönt att din första dag är överstökad och att du kan pusta ut i soffan.
    Kram//

    SvaraRadera