onsdag 26 januari 2011

Sista dagen....

...med denna vyn.

Imorgon är det jobbet som hägrar framför mina ögon. Ingen brasa, ljuslykta eller kisse i sin nya korg:( För visst ser ni Fritz? Det är han som är det mörka i korgen under fönstret.
Fast det är bra att jag ska iväg, man kan verkligen vänja sig vid att vara hemma och tyvärr är det runt tio år till det är dags för pension.
I dag har jag lagat Ćevapčići som vi ska festa på med ugnspotatis och Ajvar.
Imorgon är det arbetslunch med kollega från Österlen. Jag som bara ätit fruktsallad med A-fil varje lunch...hur ska det gå med lagad mat;) Men innan dess ska jag simma före jobb och ta hand om mig lite så jag har lite pansar på när anstormningen av elever kommer att drabba mig:)

Ha det gött alla och tänk på mig imorgon

2 kommentarer:

  1. Lycka till på jobbet nu då.
    Säkert roligt värre att komma åter.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Visst ser jag Fritz.....hoppas att du har en bra dag på jobbet!
    Kram//

    SvaraRadera