onsdag 19 januari 2011

Sitter i min vanliga soffehörna och är trött, så in i bombens trött. Tanken är ju att jag ska träna upp mig så orken kommer och gudarna ska veta att det har jag gjort idag.
Jag tog en dunderstart och lade träningen på IKEA i Älmhult...tjooohoo.
Fritz i sin nya korg
Tanken var att vi skulle bland annat köpa en ny korg till Fritz. Han älskar att ligga under värmefläkten och har hittills legat på en handduk. Nu hittade vi inte några djursaker så han fick överta en liten korg som Sten, dottern med sambos katt, inte velat vara i. Men för Fritz var det en riktig femetta, hoppade i den direkt och  snarkar nu så att jag hör det från andra sidan rummet :)
Sen skulle vi köpa en liten bokhylla men eftersom förpackningen var så stor fanns det ingen möjlighet för oss att ta hem den. Vi får fixa det en annan gång. Men lite blommor, ljus, kuddfodral, vitlökspress och annan smått kom med hem.
Förresten, vad tycker ni om min bakgrund? Det är ett foto från vårt älskade Sandhammaren där vi så gott som alltid styr husbilen och har det så gott så gott. Älskar Österlen!!!
I morgon ska jag på återbesök på kirurgen på CSK och då får jag veta "hur jag mår". Har varit och tagit prover och är nu riktigt spänd på hur amylaten är...hoppas hoppas den gått ner ännu mer... Sänkan borde ju också vara nere på om inte normal så någerlunda normal. Jag rapporterar imorgon:))
Ha det gött alla

2 kommentarer:

  1. Ha, ha.....på Ikea minsann. Ja då har du verkligen tränat hårt. Själv var jag på Ikea igår ;) så jag borde veta eller hur? Jag hoppas att du mår bra imorgon också efter besöket på CSK//Kram

    SvaraRadera
  2. Undrar om någon kan gå in på Ikea utan att köpa något. De är en konst men de finns kanske de som klarar uppgiften. Även om man inte köper möbler så slinker de ALLTID ner ljus o lite smått o gott.

    Lycka till nu hoppas allt går bra på återbesöket.
    Kramiz

    SvaraRadera