onsdag 5 januari 2011

Kanske (uppd)

Kanske kanske blir det hemgång idag,
Både morfinet i ryggen och urinkatetern är borta, vilket känns ok men lite skrämmande. Trodde faktiskt att jag inte skulle ha ont alls men det har jag, En molande smärta som enligt syrrorna kan ta tid att bli av med.
Men den molande smärtan kan jag ju ha hemma. Saknar familjen mycket, har inte träffat dom sen den 22/12.
Tänk på mig idag så rapporterar jag i kväll om hur det gick.
_______________________________

Honey I'm coming home

3 kommentarer:

  1. Fy stackas dig, inte träffat familjen på så länge. Då blir man ju helt i botten ju. Sitter här nu och håller alla tummar o tår för att du får åka hem idag då, och för att även värken ska ge med sig.

    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att du ska må så bra nu så du får åka hem.
    Styrkekram!

    SvaraRadera
  3. Gud, vad skönt!
    Hoppas du snart är uppe och i farten igen. Du behövs ju överallt!
    :-)
    Kram

    SvaraRadera