söndag 23 januari 2011

Full av goda idéer

Nere på vårt älskade Österlen, Sandhammaren närmare bestämt
Om vi hjälps åt så kanske vi kan påskynda våren och sommaren. Det spelar ju ingen roll om det är februari eller juli bara det är 25 grader och sol...eller hur???
Så vi använder tankens och viljans kraft och knuffar bort kylan för att vinka fram värmen.
Bra idé va??

Var ute och gick igår, blev väl en 40 minuter och för första gången kände jag att jag kunnat gått längre:)) Så idag blir det en något längre runda, allt för att orken ska komma tillbaks och kilona hålla sig borta. Tyvärr kommer inte solen lysa upp min promenad men jag får väl använda mig av affirmationer av typen: det är sommar, det är sommar, det är sommar....

Ha det gött alla

1 kommentar:

  1. Det du skriver om Skavlans program....jag håller med fullständigt! Vad skönt att du är på G........det borde jag snart också vara men icke.
    Ny vecka....borde betyda nya möjligheter.
    Kram//

    SvaraRadera